خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات

 

نکته اول:

نکته ای که غالبا در بین همسران، مورد غفلت قرار می‌گیرد این است که در انسان برخلاف سایر جانداران، کیفیت همبستر شدن با همسر و انجام رفتار جنسی غریزی نیست، بلکه آموختنی است و باید روش صحیح آن را یاد گرفت، گرچه اصل وجود غریزه جنسی غریزی و فطری است. به همین دلیل، یکی از آموزه های ضروری برای هر پسر و دختر جوان که تصمیم دارند زندگی مشترک خویش را آغاز کنند این است که دانستنی های لازم برای این کار را یاد بگیرند.


اهمیت ارضاء جنسی همسران، بویژه زن

تحقیقات انجام شده حاکى از آن است که بخش معظمى از طلاق ها، معلول عدم ارضاى جنسى صحیح و متعادل این غریزه مى باشد. سرد مزاجى زنان یا مردان و یا بى اهمیتى به ارضاى صحیح و طبیعى غریزه جنسى، خانواده را در آستانه طلاق قرار مى دهد. روابط زناشویى با ارضاى غریزه جنسى فرق دارد.
مردان باید بدانند که زنان تنها به دفع عمل جنسى نیاز ندارند، بلکه از نظر روحى و تمایلات زنانه، احتیاج دارند که از طرف مردان به عنوان زن بودن و تمایلات زنانگى مورد تأیید قرار گیرند. مرد پیش از عمل جنسى، باید با اعمال و رفتارى که نشانگر بازى و شوخى است، زن را براى عمل جنسى مهیا سازد. نتیجه دیگرى که از این رهگذر عاید مى گردد، آن است که زن تمام شخصیت زنانه خود را در این حالت حس مى‌کند و مى‌فهمد که همتای مرد بوده و شریک زندگیست.

نکته دوم:

نکته دیگری که در اینجا لازم است یادآوری کنیم این است که رسیدن زن و شوهر به اوج لذت جنسی (ارگاسم) یکی از علائم انجام شدن موفقیت‌آمیز آمیزش جنسی است. هرچند همانگونه که آموزه‌های دینی و روان‌شناختی تأکید کرده‌اند، کمال موفقیت در اینگونه روابط، به ادامه رفتارهای عاطفی با زن برای لحظاتی پس از آمیزش، گره خورده است. البته در رسیدن به اوج لذت جنسی، که علامت آن انزال در زن و مرد است، بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و معمولاً مرد بسیار زودتر از زن به این مرحله می رسد. به همین خاطر بسیاری از مردان وقتی به ارگاسم می رسند دست از کار می کشند در حالی که هنوز همسرشان به ارگاسم نرسیده است.

رها کردن زن دراین حالت باعث می شود مشکلات جسمی زیادی، از جمله بروز درد در ناحیه کمر و شکم، برای زن به وجود آید. پس لازم است مرد به این نکته توجه کند و قبل از آمیزش، همسرش را با تحریک کردن، آماده این کار کند و همچنین تا رسیدن زن به اوج لذت جنسی، او را رها نسازد.


برای مطالعه بیشتر مراجعه شود به سایت هدانا

نظرات  (۱)

نکات قابل توجهی بود ممنون
پاسخ:
خواهش
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی