خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات

ادامه نکات کلیدی برای سال‌های آغازین زندگی


۱-  مدیریت انتظارات و توقعات در زندگی زناشویی




۱۱- استفاده از تجربیات خانواده‌ها در عین پیشگیری از دخالت‌های بی‌مورد


زندگی دنیا همیشه با سختی‌ها و مشکلات همراه بوده و هست و خواهد بود، طبیعت دنیا همین است ، انسان‌ها هر چند ثروتمند و قدرتمند هم که باشند بالاخره نوعی غم و غصه و مشکل در زندگی خود دارند. اولین و مطمئن ترین کسانی که می‌توانند به دختر و پسر تازه ازدواج کرده کمک کنند خانواده‌هایشان هستند. مشورت با بزرگان خانواده را جدی بگیرید و بدانید که آنها بهتر از همه با شما و روحیّات شما آشنایند و خیرخواه واقعی شما هستند و خواهند بود.


البته تا جایی که امکان دارد مشکلات خصوصی خود را بین خودتان حل و فصل کنید اما اگر چاره‌ای دیگر نیافتید استفاده از تجربیّات خانواده‌ها راهی کارگشا و مطمئن است. استقلال در تصمیم گیری را در خودتان حفظ کنید و با قاطعیّت از دخالت‌های بی‌مورد خانواده‌ها جلوگیری کنید اما راهنمایی‌های دلسوزانه را با جان و دل پذیرا باشید و بدانید که پدر و مادر شما همیشه خیر شما را می‌خواهند. با احترام و لبخند از تجربیّات آنها استفاده کنید.


برای مطالعه بیشتر:

وظایف والدین  

وظایف فرزندان                             نکته مهم :  خانواده یعنی؟

وظایف زنان

وظایف مردان


رضا کشمیری

نظرات  (۵۵)

۰۵ آبان ۰۰ ، ۰۰:۴۵ خرید خانه در ترکیه

عالی عالی

پاسخ:
ممنون از حضور شما
۳۰ مهر ۰۰ ، ۱۴:۰۶ خرید خانه در ترکیه

nice

پاسخ:
ممنون

۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۰:۰۵ جراح زیبایی بینی

عمل بینی، پرطرفدارترین نوع جراحی زیبایی در ایران است.جراحی زیبایی بینی توسط جراح زیبایی بینی صورت می‌گیرد. 

۱۷ تیر ۰۰ ، ۰۹:۵۴ جراحی بینی

افرادی که برای انجام جراحی بینی پا پیش می گذارند با فکر زیباتر شدن و تغییر واضح در چهره شان زیر تیغ جراحی می روند

۱۷ تیر ۰۰ ، ۰۹:۵۱ دوران نقاهت بعد از عمل

اگر خود را برای جراحی بینی آماده کرده اید؛یکی از چیز هایی که باید درنظر داشته باشید و شرایط را برای آن مهیا کنید

۱۴ تیر ۰۰ ، ۱۳:۱۶ جراحی زیبایی بینی

اگر میخواهید بهترین جراح بینی را در تهران پیدا کنید تا بتوانید بهترین عمل جراحی بینی را انجام دهید توصیه می‌کنیم

۱۴ تیر ۰۰ ، ۱۳:۱۰ جراحی انحراف بینی

ما در این مقاله سعی داریم شما را با جراحی انحراف بینی آشنا کنیم. جراحی بینی یکی از پرطرفدار ترین جراحی های زیبایی است.

۱۴ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۸ بهترین دکتر لیفت سینه

جراحی لیفت سینه به جوانسازی و بالا کشیده شدن سینه ها کمک می کند. با بالا رفتن سن و به مرور زمان خاصیت کشسانی پوست و الاستیسته کاسته می شود

۱۳ تیر ۰۰ ، ۱۵:۰۹ تعمیرکار آسانسور در تهران

شرکت فراز بام ماهان دارای تیم تخصصی و کادر مجرب و حرفه ای در حوزه تعداد قطعات طراحی و فروش کلیه اقلام آسانسور و پله برقی در ایران می باشد.
 

۱۳ تیر ۰۰ ، ۱۴:۵۳ هایفوتراپی

سلام همه چی عالی بود 

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از نظر شما

موفق باشید
۱۳ تیر ۰۰ ، ۱۱:۵۵ بهترین جراح چشم گربه ای در تهران

همه چی عالی بود ممنون

پاسخ:
ممنون از حضور شما

سلام بسیار بسیار عالی

پاسخ:
سلام علیکم

ممنون از نظر شما

موفق باشید
۱۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۱:۳۵ پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

باسلام و عرض ادب و تشکر از مطالب مفیدتان

پاسخ:
سلام علیکم عرض ادب

لطف دارید

ممنونم
۲۷ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۱۹ faridepaiband faridepaiband

سلام مطلب خیلی آموزنده ای بود واقعا ممنون

 

کلینیک نشیمنگاه clinicjarahi.ir

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضور شما
موفق باشید
۲۴ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۰۲ کلاسور چرمی تبلیغاتی

با تشکر از مطالب مفیدتون

پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
موفق باشید
۱۰ آبان ۹۹ ، ۱۲:۱۲ خمیر دندان

مطلب مفیدی بود

https://actident.co

پاسخ:
ممنون از حضور شما
موفق باشید
۲۸ مهر ۹۹ ، ۱۳:۳۸ حسینی سیانکی

سلام و تشکر بابت مطلب خوبی که گذاشتید.

موفق باشید

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضور شما
لطف دارید
التماس دعا
۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۷:۲۲ عمل زیبایی بینی
You've made some decent points there. I looked on the web to find out more about the issue and found most individuals will
go along with your views on this web site.
پاسخ:
!!!؟؟؟

عالی بود واقعا حربار به این مقاله نگا میکنم واقعا کیف می کنم

 

پاسخ:
نظر لطف شماست
ممنونم
موفق باشید
۲۸ تیر ۹۹ ، ۲۳:۴۷ خریدار یخچال سالم خراب بدون گاز

خریدار تمامی یخچال های سالم خراب ، بدون گاز شما هستم

ممنون از سایت شما 

 

kp2.blogfa.com

پاسخ:
ممنون از حضور شما
۲۸ تیر ۹۹ ، ۲۳:۴۶ خریدار یخچال سالم خراب بدون گاز

خریدار تمامی یخچال های سالم خراب ، بدون گاز شما هستم

ممنون از سایت شما 

۲۸ تیر ۹۹ ، ۲۳:۴۳ کف سابی ساب زنی سنگ

ای اینکه درزهای سنگ ها همرنگ و شیشه ای شود زمانی که سنگ را کار میکنید نبایدسیمان و خاک سنگ استفاده شود در همان مرحله با تیم کفسابی تهرانی هماهنگ شوند.به جای سیمان از رزین سنگی همرنگ سنگ استفاده میکنند و بعد از اتمام کارهای داخلی ساختمان مرحله ی ساب زنی انجام می شود و در آخر مانند شیشه پرداخت میکنیم ودرز سنگ ها مانند سنگ براق وشیشه ای میشود.

ممنون از سایت شما 

گوسفند زنده در تهران

همانطور که می دانید، پرورش گوسفند زنده یکی از راهکارهای کسب درآمد برای افرادی است که علاقه مند به این شغل هستند و موقعیت آن را دارند. از گذشته تا به امروز، در روستاها و مناطق عشایری مردم برای گذراندن زندگی به پرورش گوسفند و سایر دام ها می پردازند.

۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۱۰ فراز بام ماهان
برگزاری دوره های اموزشی آسانسور

دوره های آموزشی

شرکت آسانسور فراز بام ماهان با استفاده از کادری تحصیل کرده تصمیم به اجرای دوره های اموزشی اسانسور نصب و راه اندازی و سرویس آسانسور و رفع خرابی نموده است .تفاوت این دوره ها با دوره های آموزش آسانسور که در جاهای دیگر اجرا میشود در این است که این دوره آموزشی کاملا عملی بوده و از تئوری گویی در این دوره های آموزشی پرهیز میگردد 

ظهور کسب و کار با سئو

این روزها استفاده از اینترنت روز به روز در حال افزایش  است، به طوری که هر فردی ساعات زیادی را در طول روز از اینترنت استفاده می کند. در واقع هر چیزی که به دنبال آن هستیم، ابتدا در اینترنت جستجو می کنیم. بنابراین برای یک شرکت خیلی مهم است که هنگام جستجو کلمات خاص، در صفحات اول گوگل قرار بگیرد. در این صورت کسب و کار جان تازه ای می گیرد و با این کار مشتریان زیادی جذب می شود.

۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۱۶ معرفی بهترین مارک های رنگ مو

معرفی بهترین مارک های رنگ مو برای اینکه رنگ های مختلف را روی سر خود امتحان کنید ، ولی از مواد شیمیایی و مضرات آن ترس دارید و این باعث محدودیت در رنگ کردن موی خود میشود.پس باید به دنبال محصولی باشید که گیاهی و کاملا ارگانیک باشد و با پوست بدن خود سازگار باشد.برای اطلاع در مورد محصولات ارگانیک با ما همراه باشید.

کفسابی چیست؟

برای اینکه درزهای سنگ ها همرنگ و شیشه ای شود زمانی که سنگ را کار میکنید نبایدسیمان و خاک سنگ استفاده شود در همان مرحله با تیم کفسابی تهرانی هماهنگ شوند.به جای سیمان از رزین سنگی همرنگ سنگ استفاده میکنند و بعد از اتمام کارهای داخلی ساختمان مرحله ی ساب زنی انجام می شود و در آخر مانند شیشه پرداخت میکنیم ودرز سنگ ها مانند سنگ براق وشیشه ای میشود.

عمل بینی

جراحی زیبایی بینی یا عمل بینی در شیراز نیز مانند دیگر شهرهای ایران پرطرفدار است. به صورت کلی داشتن بینی بزرگ در ژنتیک ما ایرانیان وجود دارد و همین امر باعث شده است که کوچکتر کردن بینی جزء جراحی های زیبایی پر طرفدار در ایران باشد. عمل بینی در شیراز که شهر بزرگ و پیشرفته ای است تحت نظر پزشکان حاذق و کار بلد و در بیمارستان های بسیار معتبر و با امکانات روز دنیا انجام می شود. شاید هدف اولیه از انجام عمل بینی زیبایی باشد اما گاه برطرف کردن مشکلات تنفسی این جراحی را الزامی می نماید. عمل بینی نیز مانند دیگر جراحی های زیبایی نیازمند انجام تحقیقات جهت یافتن پزشک مناسب است. پزشک جراح بینی

۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۵۳ خریدار ضایعات آهن
بهترین خریدار ضایعات تهران

بهترین خریدار ضایعات تهران بسیاری از افراد سازمان‌ها و شرکت‌ها همانند شما  ضایعات بسیار زیادی دارند و قصد دارند تا ضایعات خود را با بهترین  قیمت به فروش برسانند ولی نمی دانند که بهترین خریدار ضایعات آهن را انتخاب کنند.

بهترین خریدار ضایعات تهران و در ایران شرکتی است که بهترین و بالاترین قیمت و به روز ترین قیمت خرید ضایعات آهن را به افراد شرکتها و سازمانهایی که قصد دارند ضایعات خودشان را به فروش برساند ارائه کند.

۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۳۸ بهترین مارک های رنگ مو

معرفی بهترین مارک های رنگ مو برای اینکه رنگ های مختلف را روی سر خود امتحان کنید ، ولی از مواد شیمیایی و مضرات آن ترس دارید و این باعث محدودیت در رنگ کردن موی خود میشود.پس باید به دنبال محصولی باشید که گیاهی و کاملا ارگانیک باشد و با پوست بدن خود سازگار باشد.برای اطلاع در مورد محصولات ارگانیک با ما همراه باشید.

جراح زیبایی گوش

جراح زیبایی گوش به کسی گفته می‌‌شود که مسئولیت انجام عمل زیبایی گوش را برعهده دارد. عمل زیبایی گوش، همانند تمامی عمل‌های زیبایی به منظور اصلاح عیوب صورت می‌گیرد. شاید در وهله اول،‌ فکر کنید جراحی زیبایی گوش، یک عمل جراحی افراطی است و همگام با زیاد شدن عمل‌های زیبایی، این مورد نیز باب شده است. این تصور اشتباه را کنار بگذارید.

پاسخ:
خواهشمندم دیگه تبلیغات نفرستید
تحریک الکتریکی فراجمجمه ای مغز (TES)

به مجموعه ای از تکنیکهای تحریک الکتریکی مغز گفته می شود که به صورت غیرتهاجمی و با قراردادن پد الکترود بر روی سر انجام می گیرد. مهمترین نوع این تحریک ها؛ تحریک فراجمجمه ای با جریان مستقیم (tDCS) است که تحریک مغز با جریان بسیار خفیف برق مستقیم (در حد یک میلی آمپر یا یک هزارم آمپر) انجام می گیرد.

پاسخ:
لطفا دیگر تبلیغات نفرستید

فرق اساسی کمپ رایگان با کمپ های دیگر در هزینه است. همان طور که از اسمش مشخص است کمپ یا مرکز ترک اعتیاد رایگان خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار معتادان قرار خواهند داد.در حالی که کمپ های عادی بابت هر خدمت خود هزینه را دریافته خواهند کرد. منظور از رایگان بودن هزینه های یک مرکز ترک اعتیاد اغلب قسمتی از هزینه ها بوده است و معتادانی که به هر دلیلی قادر به پرداخت هیچ گونه هزینه نیستند نیز به کانون بازپروری فرستاده خواهند شد زیرا نیاز دارند که مورد حمایت قرار گیرند.

خدمات میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن برای همه ما اهمیت دارد که در طول روز همیشه آراسته و مرتب باشیم و صورتی زیبا و آرایش کرده داشته باشیم. البته این کار کمی سخت به نظر می‌رسد مگر اینکه از یک روش آرایش موقت برای صورت خود استفاده نماییم.

امروزه روش‌های بسیاری زیادی ابداع شده است؛ اما همگی آنها از تاتو سنتی نشات می‌گیرند و به نحوی این روش اصلاح نموده‌اند. از جدیدترین روش‌ها میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن هستند.

۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۴۴ بهترین برند های خمیر دندان

بهتر است دندان ها قبل از اینکه عفونت یا پوسیده شوند به دندانپزشک مراجعه کنید ، تا عفونت یا پوسیدگی دندان زیادتر نشوند.پس بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن دندان ها هر یک سال یک بار به یک دندانپزشک خوب مراجعه کنید.در ادامه مطلب میتوانید با ۱۰ تا از بهترین برند های خمیر دندان آشنا شوید که زیبایی را در دندان هایمان ببینیم و همیشه لبخند بر لب داشته باشیم.

موانع شروع دوباره اعتیاد به مواد مخدر

همه بیمارانی که در ترک اعتیاد مصمم شده اند در خطر شروع دوباره اعتیاد ( بعد از ترک ) قرار دارند.منظور از موانع شروع دوباره اعتیاد همان مواردی است که باید بعد ترک اعتیاد رعایت شود تا بتوان از خطر عود اعتیاد در امان بود.80 درصد افراد در دوران بعد ترک اعتیاد دوباره به سوی اعتیاد بازگشته اند و به همین دلیل مراقبت های بعد ترک اعتیاد برای دور ماندن فرد از اعتیاد لازم و ضروری است.زمانی که فردی بعد ترک، مجددا شروع به مصرف مواد مخدر کند دوباره معتاد خواهد شد و در نتیجه ترک اعتیاد دیگر موفقیت آمیز نخواهد بود. بیشتر احتمال شروع مجدد اعتیاد مربوط به 2 ماه ترک اعتیاد است و خطر بازگشت تا 5 سال بعد ترک اعتیاد وجود دارد.

۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۳۷ کفسابی در تهران

ممنون عالی بود

HTTP://www.kafsabihome.ir 

پاسخ:
لطف دارید
التماس دعا
۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۹:۰۶ دکتر کمال هادی

امروزه شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از جوانان و افراد نیاز به عمل های جراحی زیبایی بینی و کلیه عمل های جراحی می باشند ولی واقعا نمی دانند چگونه بهترین متخصص زیبایی و جراحی را انتخاب کنند که بهترین مشاوره را به آنها ارائه داده و همچنین بهترین عمل زیبای جراحی را برای آنها انجام دهد.

پاسخ:
بسیاری از جوانان زیبایی طبیعی دارند و به نظرم اصلا نیاز به جراحی زیبایی ندارند
بله اگر کسی بیماری خاصی دارد یا مشکلی خاصی برای زیباییش پیش آمده باید پیش متخصص متعهد و متدین برود نه هر دکتری
۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۵۹ کلینیک آوینا تهران

در اصل فرآیند کاشت مو شامل تغییر دادن مکان موهای سر شما می‌باشد از جایی که موهای پرپشتی دارید به قسمتی از سر که در اثر عوامل مختلفی دچار کم‌پشتی شده است. بنابراین عمل کاشت اضافه کردن موی جدید نیست بلکه فقط تغییر جای مو است. پس عاملی که در این نوع عمل زیبایی تأثیرگذار است میزان مویی است که به‌صورت اضافه در قسمت پشت سرخود دارید.

۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۵۰ کلینیک آوینا کرج

کاشت ریش ،در جوامع امروزی همه روزه مدها و لباسهای گوناگونی را در میان مردم شاهدیم که همه روزه دست خوش تغییرات می باشد.این تغییر و تحول مدها و لباسها نیز در میان آقایان نیز به صورت وافری همه روزه مشاهده میشود و افراد با تیپ ها و لباسهای مختلف سعی بر ابراز اندام و هرچه بهتر جلوه دادن خود نیز می باشند.

۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۴۲ معروف ترین برند های ریمل

استفاده از ریمل حجم دهنده برای افرادی مناسب می باشد که دارای پلک های حالت دار اما کوتاه وکم پشت هستند. ریمل حجم دهنده پلک ها را پرپشت می کند و چشمانتان را درشت تر نشان می دهد و نمایی زیبا به چشم ها می دهد

اعتیاد خانمان‌سوز است. بارها و بارها این جمله معروف را شنیده‌ایم. اما شاید به آن فکر هم نکرده باشیم. واقعا چرا اعتیاد را خانمان‌سوز می‌دانیم؟ اعتیاد خانمان‌سوز است چون به دنبال آن فقر و تنگدستی نیز به همراه می‌آید. زمانی که تصمیم به ترک اعتیاد بگیریم، به جز راه سختی که در پیش رو داریم، به هزینه‌های آن نیز فکر خواهیم کرد. این که هزینه کمپ ترک اعتیاد چقدر است و باید چه مبلغی برای بستری شدن در کمپ ترک اعتیاد بپردازیم؟ اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قصد دارید به تازگی به یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد مراجعه کنید، با ما همراه باشید.

کمپ های اجباری نوعی از کمپ ها هستند که افرادی را مورد پذیرش قرار داده که به صورت اجباری در کمپ حضور یافته اند.در مورد هزینه کمپ ترک اعتیاد اجباری باید گفت که معمولا کمپ های اجباری دولتی هستند و هزینه کمپ ترک اعتیاد اجباری بر عهده دولت است.

۱۵ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۰۹ سمساری در تهران

سپاس گذارم باببت زحمات شما

http://www.semsarii.com/

پاسخ:
ممنون از حضور و دلگرمی شما
موفق باشید و پایدار

سلام 

خسته نباشید 

ممنون بابت زحمات شما

http://www.kafsabico.com/

پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از حضور شما
موفق باشید ان شاءالله

عالی بود

http://www.kafsabisang.com/

پاسخ:
ممنون
لطف دارید

http://kafsabirahmani.com

کفسابیفوق العادس انشالله موفق باشن همه

کفسابی

سنگسابی

پاسخ:
ممنون 
موفق باشید ان شاءالله
۲۸ آبان ۹۷ ، ۰۲:۵۲ سارا سماواتی منفرد
سلام
ممنون .
مفید بود ان شا الله زوج ها بتوانند این نکات را در زندگی بکار ببرند .
پاسخ:
علیکم السلام
تشکر از نظرات شما
ان‌شاءالله همه مان عاقبت بخیر بشیم
ایول خوب بود
https://www.banehome.com/
پاسخ:
نظر لطف شماست
موفق باشید
عالی بود
http://www.kafsabiiran.com/
پاسخ:
ممنون
عالی
http://www.kafsabiiran.com/
پاسخ:
باز هم ممنون
عالی بود
https://www.banehome.com/
پاسخ:
تشکر

با سلام  

 لطغا در صورت امکان نظرتون راجع به موضوع ''شکستن آئین‌های کهن!''

در 
     
http://hajferdowsi.com/802/

رو  بفرمایید.


درضمن میتونید در گفتگوهایی با موضوعات جالب 
 
در

http://hajferdowsi.com/froums/

شرکت کنید و نظراتتون رو  به اشتراک بگذارید...

با تشکر...
پاسخ:
علیکم السلام
از مطالب مفید شما استفاده کردم
موفق باشید
۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۰:۲۱ مهسا شایگان

سلام.

وبلاگ خوب و زیبایی دارین و مطالب خوبی ثبت کردین.

توصیه می کنم که برای افزایش بازدیدکنندگانش از سایت دنیس استفاده کنید.

منتظر حضور گرم شما هستیم.

https://Dnis.ir

 

پاسخ:
علیکم السلام
تشکر
حتما استفاده خواهم کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی