خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات

سلام و عرض ادب خدمت همه مخاطبان گرامی

در این شب‌های نورانی، دل بدهیم به کلام نورانی حضرت زین العابدین امام سجاد علیه السلام و با عشق حقیقی هر دو جهان نجوا کنیم. که زود و غافل‌گیر کننده جواب‌مان را می‌دهد. مطمئن باشید ، کافی است یکبار امتحان کنید.

التماس دعا

 

فرازهایی از دعای شریف ابوحمزه ثمالی:

۱- خدایا تو را به تو شناختم

۲- به غیر او امید نبندیم

۳- خدایا تو در پرده نیستی

۴- عشقم به‏ تو واسطه‏‌ام به پیشگاه توست

۵- فرار به سوی خدا

۶- تو دائم و دقیق نگاهم می‌کنی

۷- تکیه بر اعمال دست و پا شکسته‌ام ندارم

۸- تا نچشی نمی‌فهمی!

۹- خودت را توی بغلش جا کن

10- خدایا ما به تو خوش بینیم

۱۱- تن خسته، پا شکسته، درها تمام بسته

۱۲- اى آقاى من، محبت دنیا را از دلم بیرون کن

۱۳- ای آقای من، کمک کن برای خودم گریه کنم

۱۴- مولای من، چرا گریه نکنم؟!

۱۵- خدایا من ضعیفم و وحشت زده!

۱۶- خدایا مرا به پیغمبر محبوبت ببخش

۱۷- ابتدا باید دلمان را خالی کنیم

18- بصیرت، فهم و فقه سه‌گانه رستگاری

۱۹- گذشت داشته باشیم اما چقدر؟!

۲۰- خدایا من در خانه‌ات ندارِ ندارم

نظرات  (۷)

۱۶ خرداد ۹۹ ، ۰۳:۱۳ شبنم میرزاخانی

به ارزوی  حاجت روایی   و    من  هیچ دنبال کننده ندارم   و شما را دنبال میکنم.  دوستان عزیز من پیج ادبیات داستانی دارم    خوشحال میشم اگع  بیاید نظر بدید و یا دنبال کننده باشید.    من اکثر اثار رو خودم نوشتم و کپی ندارم  .       http://L0velyl.blog.ir 

Http://m0hamad.blog.ir  

http://jikjiik.blog.ir  

Http://brary.blog.ir  

پاسخ:
ممنون از حضور شما
حتما از آثار شما استفاده خواهم کرد
موفق باشید

شب آخر ماه رمضان است خدایا تموم شد آیا منو بخشیدی؟!!!

پاسخ:
خدا خیلی راحت می‌بخشد
باید که قدر بدانیم و دوباره گناه نکنیم ان شاءالله
۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۵۷ chefft.blog.ir 💞💕

ممنونم

ان شاءالله حاجت روا بشید

التماس دعا

پاسخ:
سلامت و عاقبت بخیر باشید
التماس دعا
۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۱۶ chefft.blog.ir 💞💕

دعای ابوحمزه چه زمانهایی میشه بخونیم؟

چون سحر واقعا وقت نمیشه، شبهای احیا هم من تا دعای جوشن کبیر خوندم وقتم تموم شد، در طول روز هم میشه خوند؟

پاسخ:
سلام
بله هر وقت فرصت پیدا بشه و به هر مقدار که بتوانید میشه خواند.
دعا هم طولانی است میشه هر شب یکی دو صفحه خواند البته با توجه به معانی که باشه اثر بیشتری داره
در غیر ماه رمضان هم میشه خواند حرف زدن با خدا و نجوا کردن با معشوق و محبوب زمان و مکان نمی‌شناسد
گاهی آدم جای ساکتی پیدا می‌کند و توجه‌اش بیشتر می‌شود بهترین موقع برای این دعاست که اشک آدم را دربیاورد.
حتما برای من هم دعا کنید
موفق باشید

سلا

ان شالله التماس دعا

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضور شما
التماس دعا در این شب های نورانی

ی دعایی ختمی  که ریشه ای عمل کنه،برا از بین بردن فکر گناه...

حاج آقا تو رو خدا دعا کنید

من دیگه واقعا نمیدونم چکار کنم!!

خسته شدم

پاسخ:
با سلام
با توکل به خدا صلوات زیاد بفرستید این توصیه خیلی از بزرگان است
ترک گناهانی که عادت کردیم واقعا سخته ان شاءالله با توسل به معصومین مخصوصا حضرت سیدالشهدا علیه السلام تمام میشه
ذره اشکی بر امام حسین علیه السلام دل آدم را صفا می‌دهد و برای طهارت فکر خیلی موثر است
باز تکرار می‌کنم صلوات زیاد هر روز اگر هم با توجه باشه که نور علی نور میشه
موفق باشید 
دعا گو هستم
التماس دعا

امتحان کردم :)

پاسخ:
خوب نتیجه چی شد؟! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی