خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات

ادامه نکات کلیدی برای سال‌های آغازین زندگی


۱-  مدیریت انتظارات و توقعات در زندگی زناشویی

...




۱۰- همدلی ، همزبانی و همراهی


ماه‌های آغاز زندگی شماست، همسر خود را بهترین دوست خود بدانید با او حرف بزنید، درد دل کنید ، از گذشته‌ها و خاطرات شیرین دوران تحصیل یا سربازی خود برایش بگویید ، بگذارید از ته دل بخندد و خودش و شما لذت ببرید!


هر روز ساعتی را به گفتگوی دوستانه اختصاص بدهید ، تمام رسانه‌ها از قبیل تلویزیون ، گوشی هوشمند و رایانه را از خود دور کنید ، بگذارید همسر شما مرکز تمام توجّهات شما باشد ، بگذارید عشق شما همدل و همزبان شما باشد!


گاهی شما سه ساعت در کنار هم هستید و تلویزیون نگاه می‌کنید اما با هم بودن را حس نمی‌کنید. همدلی و صمیمیتی که درمان‌گر  بسیاری از عقده‌ها و حقارت‌ها است بین شما شکل نگرفته است. بدانید که همسرتان بهترین دوست شما است با او خوش بگذرانید و از خنده‌ها و دلبری‌های او لذت ببرید!


برای مطالعه بیشتر:

وظایف والدین  

وظایف فرزندان                            نکته مهم  خانواده یعنی؟

وظایف مردان

نظرات  (۴)

همدلی از همزبانی بهتر است
شاعر فقید
پاسخ:
احسنت
خدا شاعرش را بیامرزد
سلام خوشحال میشم وب سایت مارو دنبال کنید...لطفا حامی باشید
۲۶ آبان ۹۷ ، ۱۶:۳۷ سارا سماواتی منفرد
سلام

ممنون از مطلبتون .
پاسخ:
علیکم السلام
تشکر از همراهی شما
منتظر نظرات سازنده شما هستم
۲۶ آبان ۹۷ ، ۱۰:۰۷ https://www.tpasargad.ir/
شرکت تابلو سازی پاسارگاد قادر به ایده پردازی برای تابلو و دکور فروشگاه ها ، دفاتر کار و ساختمان ها است ما می توانیم ترندهای نو در حوزه تابلو سازی را عرضه نماییم. به همین دلیل سعی داریم تمامی دستاوردهای خودمان در حوزه تابلوسازی را در سایت به نمایش گذاشته تا مشتریان اشراف بیشتری نسبت به مجموعه تابلو سازی پاسارگاد داشته باشند. سعی نمایید با مقایسه محصولات ما در تمامی قسمت های داخل سایت و خواندن کامل مطالب و مراجعه به تمامی صفحات اعتماد بیشتری به ما در ساخت تابلو جدید داشته باشید. اینگونه می توانید تشخیص دهید کدام نوع و مدل تابلو مناسب کسب کار شما می باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی