خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات

 میزند فرق علی٬ کعبه پلی روی بهشت
چه مراعات النظیریست
علی!
کعبه!!
بهشت!!!

شهادت مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) تسلیت باد
التماس دعا




 

ای دوست مهربان!

اگر زخمی چشیدی گهگاهی از زبان من،

اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من،

حلالم کن و بعد امشب دعایم کن...

 

 

رضا کشمیری

نظرات  (۴)

سلام.
عبادات مقبول درگاه حق انشاءالله

خداقوّت میگم بخاطر سایت زیبا و مطالب زیباتر تون

در این ایام و لیالی پربرکت این حقیر رو از دعای خیرتون محروم نفرمائید.
پاسخ:
علیکم السلام
طاعات و عبادات شما هم قبول ان شاءالله
ممنون از حضور نورانی شما
دعاگو هستم
التماس دعا
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۵ محسن رحمانی

یا رب دل مرده ی مرا احیا کن / بر روی گدای نیمه شب در وا کن
سوگند به قطره قطره ی خون علی(ع) / پرونده ی اعمال مرا امضا کن . . .
شهادت شفیع شیعیان و مولای متقیان، علی علیه السلام تسلیت باد
پاسخ:
بسیار عالی
ممنون از شعر زیبایی که فرستادید
التماس دعا
سلام
بنده هم به نوبه خودم تسلیت عرض می کنم
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از حضور شما
التماس دعا
سلام

تسلیت و التماس دعا ...
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از جناب قدح عزیز
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی