خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات


روضه کوتاه، نکته سر بسته
حجره تاریک، حجره در بسته
جگری رفته رفته سم می خورد
قصۀ تازه‌ای رقم می خورد
عرش را ناله‌ای تکان می داد
تشنه‌ای روی خاک جان می داد
لحظاتی با نوای دلنشین مداح دلسوخته حاج جواد شکری به سینه می‌زنیم:


در مشهد مقدس نایب الزیاره و دعاگوی همه دوستان و مخاطبان گرامی هستم  التماس دعا

نظرات  (۴)

مرسی حاج اقا.بزرگوارید.خیییلی دعا کنید که محتاجم
پاسخ:
چشم دعاگو هستم
شما هم ما را دعا کنید
ممنون
تسلیت و التماس دعا مخصوصا دارم
پاسخ:
ممنون دعاگو هستم
سلام حاج اقا.
ی سوال دارم
کسی که بچه مذهبیه 
نمازاش و زیارتش بجا...
چطور میشه فکرش سمت گناه میره استغفرلله
هر کاریم میکنه از ذهنش دور نمیشه...
حاج اقا شما رو به مقدساتت ی دعایی ختمی چیزی...
پاسخ:
سلام و عرض ادب
دوست گرامی شیطان هیچ وقت بیکار نمیشینه!
طبیعیه که ما دائم در معرض وسوسه‌های شیطان باشیم
راه حل آن هم ابتدا اینه که خودمان را در معرض گناهان قرار ندهیم مثلا چشم خودمان را کنترل کنیم و به هر صحنه ای چه حقیقی چه مجازی نگاه نکنیم
وقتی چشم کنترل بشه خداوند مزه شیرین ترک گناه را به ما میچشاند
به نظرم مرحله دوم توکل به خدا و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام است که جان و قلب و ذهن ما در اختیار آنها باشد نه در اختیار شیطان ان شاءالله
نکته:
دعای پدر و مادر هم خیلی  راه گشا است
من هم بنده گناهکاری هستم اما به نوبه خودم دعا گو هستم
شما هم ما را دعا کنید

سلام
تسلیت عرض میکنم ...
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از شما
بزرگوارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی