خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات


 روز خانواده اسلامی

خانواده، آشیانه‌ای عاشقانه است و پدر و مادر، همان سایه بان دلسوز و بی منت این آشیانه هستند. فرزندان هم عناصر  گرمابخشی هستند که جلوه رحمت و محبت پروردگار در کانون خانواده به شمار می‌روند. والدین با درایت و محبت همواره بر سر فرزندان سایه امنیت و آرامش می‌کشند.

 ۲۵ ذی‌الحجه ، روز نزول سوره هل أتی (نام های دیگر: سوره دهر ، سوره انسان) ، سوره‌ای که در شأن برترین خانواده اسلامی، برترین خانواده پایدار و برترین خانواده موفق  است.

 برترین خانواده ، خانواده علوی و فاطمی است. خانواده ای که مردی چون علی علیه السلام ، زنی چون فاطمه سلام الله علیها و فرزندانی چون امام حسن و امام حسین علیهما السلام و حضرت زینب سلام الله علیها دارد. ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده اسلامی مبارک باد.


خانواده برگ برنده ایران اسلامی


جمهوری اسلامی از امتیازاتی در حوزه خانواده و اجتماع برخوردار است، که غرب از فقدان آنها به تلاطم، اضطراب و سرگردانی افتاده است که آنها را به ورطه هلاکت و نابودی سوق می‌دهد. لیبرال دمکراسی غرب که امروز صدای شکنندگی استخوان هایش به‌گوش می‌رسد با تمام وجود دست به کار شده تا ریشه خانواده را در ایران اسلامی بخشکاند.

مهمترین رکن یک خانواده زن است که نقش همسری و مادری را ایفا می‌کند. دشمنان اسلام و ایران اسلامی به دنبال ضربه زدن به هویّت زنان هستند و با نقشه‌های زیرکانه نقش همسری و مادری زنان را آماج حمله‌های بیرحمانه قرار داده اند.


جنگ همه جانبه غرب علیه خانواده

دشمن در یک حمله گسترده، از تمام ابزارهای رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای برای تهاجم همه جانبه به خانواده استفاده کرده است. در اینجا به اختصار موارد  تهاجم غرب علیه  زن و خانواده را بیان می‌کنیم:

  ۱- کاهش جمعیت :

همه ما دهه شصتی‌ها به یاد داریم که در دهه هفتاد و هشتاد چه  تبلیغات سهمگینی علیه فرزند آوری توسط همه ارکان دولتی انجام می‌شد. حتی روی بسته‌های کبریت بی خطر نوشته شده بود: فرزند کمتر ، زندگی بهتر. فرهنگ سازی عمیقی صورت گرفت که متأسفانه امروز آثار مخرب آن را در کاهش جمعیّت و افزایش نرخ سالمندی مشاهده می‌کنیم.


برای مطالعه بیشتر:

وظایف والدین 

وظایف فرزندان

وظایف زنان

وظایف مردان


    ۲-  اجرای سند ۲۰۳۰ در ۱۵ وزارتخانه و سازمان

    ۳- تصویب قانون همجنس بازی در بسیاری از کشورها
   
۴- طرح ازدواج سفید یعنی ارضای غریزه جنسی خارج از چارچوب و تعهدات خانوادگی
   
۵- کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان
   
۶- بی حجابی، بدحجابی و افزایش بی بند و باری ، ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه توسط فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب مثل اینستاگرام.



    ۷- کشاندن زن از خانه به کارخانه، کارگری و عملگی زنان، امروزه متأسفانه خانه‌داری یک کسر شأن برای بیشتر خانم‌ها دانسته می‌شود. اکثر زنان به دنبال شغل و درآمد مستقل از شوهر خود هستند که اثرات زیان‌بار زیادی بر فضای جامعه تحمیل می‌کند. مثال: زنان ، فرصت‌های شغلی مردان را تصاحب می‌کنند و نرخ بیکاری جوانان بالا می‌رود. اشتغال زن و دوری او از محیط خانواده، خستگی و بی‌حوصلگی را به دنبال دارد و در نتیجه زن نمی‌تواند با خیال آسوده وظیفه همسری و مادری خود را انجام دهد.
   
۸- افزایش سن ازدواج
   
۹- تحقیر خانواده و خانه داری
   
۱۰- ورود شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای افسارگسیخته مجازی برای آموزش خانواده به مدل غربی،
   
۱۱- کاهش ارزش والدین  و سپردن آنان به خانه سالمندان

 

 

نظرات  (۱)

مطلب بسیار مهمی بود ممنون
پاسخ:
درسته
تشکر از توجه شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی