خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات

اثرات زیان‌بار خوردن داروهاى ضدّ حاملگى‌

 

خوردن دارو براى جلوگیرى رحم از پذیرش نطفه، و آبستن نشدن زنان که امروزه بصورت قرص متداول و معمول شده است ضررهاى مزاجى شدید دارد، و موجب کسالت اعصاب و در بعض از احیان منجرّ به جنون و دیوانگى است. و علاوه موجب کسالت قلب و سرطان رحم و اختلال جریان خون، و بهم خوردن سیر طبیعى و عمل طبیعى غُدَد و ترشّحات زائده، و امراض فراوان دیگرى است که دست به گریبان جوامع فقیر بشر شده است.

 خوردن این داروها به هر صورت و به هر کیفیّتى که باشد، و با هر فرمولى که ساخته شود، موجب قطع جریان حیض در اوقات معیّن و مشخّص مى‌گردد؛ و موجب عدم قبول رحم، نطفه را در خود مى‌شود؛ و عواقب وخیمى را در پى دارد[1].

برای مطالعه بیشتر:

وظایف والدین 

وظایف فرزندان

وظایف زنان

وظایف مردان



۱-دکتر پروفسور سیف الدّین نبوى تفرشى در کتاب «درمان رایگان با ورزش» ص ۵۴ گوید: در بدن زنان یک آنزیمى وجود دارد به نام «آلفالیپو پروتئین کلسترول» که این آنزیم در نزد مردان خیلى کمتر وجود دارد و در نتیجه وجود این آنزیم است که زنان در عمر دوّم و سوّم یعنى قبل از یائسگى خیلى کمتر به بیماریهاى عروقى قلب و آنفارکتوس مبتلا میشوند مگر آنکه زنان در دوران یاد شده از قرص‌هاى ضدّ آبستنى و سیگار زیاد استفاده نمایند که در اینصورت خطر ابتلاء به بیمارى عروقى و آنفارکتوس قلبى به مانند مردان افزایش مى‌یابد.

برای مطالعه بیشتر به کتاب کاهش جمعیت ضربه سهمگین به پیکر مسلمین مراجعه فرمایید.

نظرات  (۱)

۰۱ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۴۹ محمد قربانعلی بیک
بسیار عالی
ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی