خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات

سؤال ۳:

آقای دکتر جلالی ...... دختری هستم ٢۴  ساله، با پسری که ٢ سال بزرگتر از من است، دوست شدم، ارتباط ما بیش از یک سال ادامه داشته و وابستگی شدید بین ما ایجاد کرده است، پدر و مادرمون، از این ارتباط خبر ندارند، اولا میخواهیم پدر و مادرا را در جریان بذاریم.

سؤال اصلی من اینجاست، آیا این ازدواج و زندگی پایدار است؟

توصیه شما چیست؟

mailبرای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید

پاسخ دکتر جلالی:

 


دریافت

 
نکات کلیدی برای شروع زندگی مشترک:

نظرات  (۴)

خیلی خوب بود ممنون از شما

پاسخ:
ممنون از شما
نظر لطف شماست
موفق باشید ان‌شاءالله

ممنونم وافعا استفاده بردم.

پاسخ:
ممنون از نظر لطف شما
موفق باشید ان‌شاءالله
خیلی خوب بود ممنون از شما و دکتر جلالی
پاسخ:
ممنون از نظر لطف شما
موفق و عاقبت بخیر باشید
ممنون
خدا خیرتون بده
پاسخ:
خواهش می‌کنم
دعا کنید برایمان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی