خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات

 



رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان در سال ۱۳۹۲ فرمودند:

فرزندآوری یکی از مهمترین مجاهدت‌های زنان و وظایف زنان است؛ چون فرزندآوری در حقیقت هنر زن است. اوست که زحماتش را تحمل می‌کند، اوست که رنج‌هایش را می‌برد. اوست که خداوند ابزار پرورش فرزند را به او داده است... صبرش را ، عاطفه‌اش را ، احساساتش را به آنها داده. و اندام‌های جسمانی‌اش را به آنها داده؛ در واقع این هنر زن‌ها است . اگر ما اینها را در جامعه به دست فراموشی نسپریم، آن وقت پیشرفت خواهیم کرد۱.


ای کاش دولت و مجلس ما ذره‌ای این مجاهدت بزرگ را درک می‌کرد و قانونی در حمایت از مادران مجاهد ما به تصویب می‌رساند. مادرانی که شیره جان خود را در راه این هنر الهی و ارزشمند فدا می‌کنند و واسطه خلقت انسانی می‌شوند که خلیفه خدا روی زمین است.

خداوند مهربان این هنر آسمانی را در وجود زنان قرار داده است، آیا وقت آن نرسیده که فرزندآوری را به عنوان مهمترین شغل زن در جامعه اسلامی معرفی کنیم؟! البته مراد ما فرزندآوری به همراه پرورش و تربیت است. یک زن در فرآیند فرزندآوری و تربیت فرزند چندین شغل نون و آب دار را با هم به عهده دارد: پرستاری، معلمی مهد کودک ، مشاوره و اصلاح و ... . آیا چنین موجود فداکاری که شبانه روز کار می‌کند و از جان خودش مایه می‌گذارد، نباید حمایت مالی و معنوی بشود؟!

ای کاش یک صدم بودجه و وقتی که دولت برای سینما و فیلم و موسیقی می‌گذارد، برای حمایت از فرزندآوری و حمایت از زنان خانه‌دار می‌گذاشت! قطعا اگر دولت جلوی فاجعه پیری کشور را نگیرد در آینده نه چندان دور ده‌ها برابرش را باید خرج آسایشگاه سالمندان کند. نیروی جوان کشور رو به کاهش است و دولتمردان پیر ما به فکر برجام و اف ای تی اف!

 

مطالعه بیشتر:

حمایت از کالای ایرانی در ۱۱۰سال پیش

چرایی حرمت سقط جنین

پی نوشت:

 ۱- کتاب سبک زندگی زنان ص ۱۵۰


نظرات  (۵)

شهادت مرگ تاجرانه هست ولی آقازاده ها و خوده آقاها دوستش ندارند. فرزندآوری مجاهدته ولی آقازاده ها واسه خودشون صلاح نمیدونن. بهترین مبارزه با شما نه به فرزندآوریه.

پاسخ:
ممنون از نظر شما

ان شاءالله خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کند و چه خیری بالاتر از شهادت
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۰۸:۳۹ فرید پرهمت
به دنیا آوردن یک خلیفه الله ...
قابل تامل
پاسخ:
درود بر شما
تعیبر زیبایی فرمودید
بسی قابل تامل


وقت کدید سربزنید
پاسخ:
ممنون از دقت شما

از مطالب شما استفاده کردم موفق باشید
عالی
ایران عزیز جان مادرت جوان بمان:-)
پاسخ:
ممنون
:)
سلام
حیف که سن جمعیت رو به میری هست و عوامل مختلفی داره دست به دست هم میده تا فرزند آوری کم بشه ...
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از حضور ارزشمند شما
صد حیف که مسئولین موضوع را جدی نمی‌گیرند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی