خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار

سبک زندگی اسلامی عقلانی مبتنی بر معارف ناب اهل بیت علیهم السلام

خانواده پایدار
آخرین نظرات

عزیز حضرت زهرا سلام الله علیها ما را صدا می زند: بیا

خوب گوش کن!
صدای قدم ها؛
صدای سایش کفش ها بر سینه جاده ها؛
کسی می گوید بیا!

 

مولای من یا سیدالشهدا علیه السلام حال و روز دلم خراب است و تنها با نفس کشیدن در سیل جمعیّت عاشقانت آرام می‌شود، مرا بپذیر دارم می‌آیم.

دست دلم را بگیر که با معرفت بیایم و با محبت و عشق قدم بزنم و با معرفتی بالاتر برگردم.

ان‌شاءالله فردا عازم هستم و به نیابت از همه مخاطبین گرامی قدم جای قدم‌های جابر می‌گذارم.

متن بالا برگرفته از سایت کوکا

نظرات  (۲)

۱۹ مهر ۹۸ ، ۰۶:۴۶ غریبه آشنا A

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین....خوش بسعادتتون ‌😃

سه روز برگشتم ولی باز دلم هوایی شد😢😢😢

پاسخ:
سلام
من هم تازه برگشتم اما وقتی تصاویر تلویزیونی اربعین را می‌بینم دیگه دلی برایم نمی‌ماند تا هوایی شود
دلم پرواز می‌کند
ممنون از شما
التماس دعا
۱۶ مهر ۹۸ ، ۲۲:۲۴ abdolnabi solimani

سلام خوشا به سعادت آنهایی که به زیارت میروند .

پاسخ:
علیکم السلام
به یاد همه دوستانی که دلشان پر می‌کشید سوی کربلا بودم
ممنون
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی